Förhör om Irland.......

Så var den här dagen snart slut......
 
Jag har jobbat.
Jag har även hunnit sova en stund efter jobbet.
Morsan var förbi här en kort stund på eftermiddagen.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Vi satt på baksidan, där det var sol, och det blev jävligt varmt där till slut.
Till och med dom som annars prisar värmen, tyckte att det var för hett i solen.
Så till slut flyttade vi oss till framsidan, skuggsidan, och forsatte att slurpa i oss
av kaffet och prata en massa.
Jag och Hasse var nyfikna på brorsans Irlandsresa och vi förhörde honom om resan.
Summa summarium = Resan hade varit bra!
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma....och inte gjort något speciellt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0