Höst....jobb....fotvård....finnbröd....Johanna.......

Nog är det höst nu....tycker då jag i alla fall.
För nu är det kyligt på morgonen och på kvällarna.
På dan har vi haft det fint och soligt, men man känner att vindarna är lite kyligare nu.
Ja, inte gör det mig någonting..... för jag tycker det är skönt nu.... jag varken
fryser eller svettas när jag är ute.
Och jag behöver inte söka skugga hela tiden.
 
Idag var jag till jobbet och bara vände.....kändes det som i alla fall.
Jag hade fullt upp och tiden gick så fort fram.
 
Sena eftermiddagen var jag på fotvård.
Härligt och skönt!
Där kändes det också som om jag bara var dit och vände....för tiden den
gick så fort fram,,,,,, där med.
Jag skulle inte ha nå emot om fotvården var en timme längre.....det är ju så skönt
när någon pillar och donar med ens fötter.
 
Jag var även ner till Konsum idag och köpte mig riktigt "finnbröd".....ja, sån där hårdare
rågbröd eller om det kallas för surdegsbröd?
Det är ju så gott!
Ja, det är det godaste brödet jag vet.
Brödet kommer på tisdagar till Konsum, så då är dom så där mjuka och färska.
Sen blir dom gärna för lite hårda och torra....men ack så goda ändå!
 
Kvällen har jag bara tillbringat här hemma..... tillsammans med Mattias.
Hasse jobbar eftermiddagsskift och kommer hem vid 21-tiden.
 
Jag har även pratat med Johanna.....ja, det gör jag varje dag....för Johanna
ringer mig dagligen....än så länge.....
Hon har det bra även om hon längtar mycket efter oss.....och vi längtar efter henne.
Men, men.....det är bara att vänja sig......och förhoppningsvis blir det bättre
ju längre tiden går.....kanske.....?......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0