Hungrig och röksugen........

Jag har inte skrivit här på bloggen sen i tisdags.
Jag har helt enkelt inte orkat.
 
I tisdag började på en diet.....flytande diet/shakes.
Sen i onsdags har jag varit rökfri.
Så det är liiite jobbigt nu!
Jag kämpar mot hungern och abstinensen efter röka.....hela tiden!
 
Jag är konstant hungrig....jag har haft huvudvärk sen i tisdags..... jag är yrslig....
jag är jätte, jätte trött...... matt och energilös.....lite nedstämd.....osv.
 
Så dessa dagar har jag sovit jätte mycket.....jag har helt enkelt inte lyckats hålla
mig vaken.....
 
Så det kan bli lite si och så med uppdateringar här på bloggen.....ett tag framöver....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0