Tupperware.....bra men dyrt........

Idag hade jag en väldigt lugn dag på jobbet.... jobbmässigt.
Lönesystemet var helt stängt på förmiddagen.... p g a  uppgradering.....så då
hade jag inte så mycket att göra.
Det var faktiskt skönt!
 
Efter jobbet var jag hemma en tag.
Sen på sena eftermiddagen var jag och Anette hem till Lina på kaffe.
Vi satt ute i det soliga vädret.
Anette skulle dit och visa lite Tupperware grejer och lämna en katalog.... ifall
Lina ville beställa något.
Jag fick också en katalog med mig hem, som jag ska kolla i.
 
Det finns mycket fint i Tupperware katalogen.
Och de grejer som jag har köpt på mig under årens gång har varit bra.
Och grejer håller bra!
Synd bara att dom är så dyra!
Men det är ju som det sägs; man får det man betalar för!
Och i väldigt, väldigt många fall så stämmer det bra.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma med Mattias.
Hasse jobbar eftermiddag idag och kommer snart hem, klockan 21.00.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej, mina tupperware grejer är 24 ar gammal och jag har den fortfarande.
Det var en present av min mans kusin.
Kram
Sabine

Svar: Hej Sabine!
Ja, Tupperware grejerna håller bra. Jag har också några Tupperware som nog är ca 20 år gamla.... :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-09-09 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0