Vitlöksmat.....gott.....

Då var helgen här och med den kommer Johanna.
Idag åkte hon buss, så jag behövde bara hämta henne från busshållplatsen
i Stenbäcken.
 
Idag har vi ätit vitlöksmat..... strimlad lövbiff i soja- och vitlöksmarinad.....
stekt och sjudit i grädde..... och till det pitabröd.....sallad....och kall vitlökssås på
majonäs och creme fraiche.
Såååååå jävla GOTT!!!!
 
Vitlök är ju så gott!
Men tyvärr gillar inte min mage det så mycket....och sen blir man ju att
stinka vitlök i någon dag....ja, beroende på hur mycket vitlök man har ätit.
Man får passa på att äta vitlöksmat på en helg.....både med tanke på magen
och vitlöksstanken.
 
Snart ska jag titta på "Skavlan".
Jag gillar verkligen det programmet.....som jag säkert har nämnt förut.
Jag tycker Skavlan är så bra på att göra varje gäst så intressant..... oavsett
om man känner igen gästen eller inte.....och oavsett vad gästen har för yrke....osv.
Sen gillar jag Niklas och hans intervjuer/reportage.
 
Vad tycker ni om "Skavlan"?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0