Jobb....loppis....gym......

Idag var jag tillbaka på jobbet.
Jisses, vilken rörig, konstig, bullrig och stressig arbetsdag jag hade.
Puuuh....jag blev alldeles virrig och snurrig emellanåt.
 
Olika sorters djur verkar trivas vid, på och i våran arbetsplats.
Det är råttor och möss.... tjädertupp.... råddjur....huggormar.....hackspettar....
med mera.
 
 
 
 
Idag var det en kopparorm som var synlig på jobbet.
Här ligger den för tillfället i en papperskorg.
Huvva!!!!
Såååå äckligt med ormar!!!!
 
 
På lunchen var jag över till loppiset som finns brevid vårat jobb.
Jag var så trött så jag var "rädd" för att jag skulle somna.... efter maten.... så jag
tänkte "hålla" mig vaken genom att bara strosa runt inne på loppiset och titta.
Men jag lyckades väl hitta lite grejer för 49:-.
 
 
 
 
 
 
 
Dessa 9 st virkade dukar köpte jag för 9:- (sammalagt).
Dom ska jag använda vid betonggjutningen.... när jag kommer så långt.
Jag passar på att handla lite saker till gjutningen när jag ser något som är billigt.
 
Nu är ju det en viss risk att jag kan bli av med någon duk.... om/när Johanna får
syn på dom.... tror jag.
 
 
 
 
Köpte även denna tavla för 20:-
Det är någon sorts vävd tavla.... tror jag.
Hur som helst så tilltalade den mig.... men jag fattar fortfarande inte vad det är som har
hänt med min smak.... vad det gäller inredningsprylar????
Vissa saker är ju inte min stil.... eller ja, det har då inte varit min stil.
Jag har till och med tyckt att det är fult (förr).... det som jag har köpt ibland....????
 
 
 
 
Köpte även dessa två små söta ugglor.... som har rörliga pupiller.
Det är salt- och pepparströare.
Jag fick till och med salt och vitpeppar på köpet.
Ugglorna var smockfulla med det.
Men det hällde jag ut, så klart!
 
 
Medans jag var kvar på jobbet fick jag ett sms från Helena.
Hon och Anette skulle träna på gymmet ca kl. 15.00... ifall jag ville följa med.
Och det ville jag!
 
Jag gjorde mitt pass... och lite till.
Hoppas att det extra övningarna inte straffar sig imorgon!
Som vanligt så satt vi och soffhängde ett tag och drack kaffe efter allt gymmande.
 
Tidigare ikväll var Lars förbi här på kaffe.
Idag fick gubbarna (Hasse och Lars) umgås med varandra utan mig.
Jag gick upp hit till datorn istället.
Jag behöver ju inte underhålla gubbarna jämt ju....  :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hsse

Gubbar

Svar: Japp! ;)
jagjaana.blogg.se

2014-04-16 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0