Mycket sol....mycket kaffe....många "by-bilder"......

Vi har haft ännu en fin vårdag idag.... med värme och sol.
Och jag har varit ledig från jobbet!!!
Skönt!!!
 
Först tänkte jag städa här hemma idag.
Men efter lunch kände jag bara att jag ville ut i solen.... och njuta.
Så jag tog fram min cykel och cyklade runt på byn .... här och där.....och
ibland stannade jag till och för att ta lite "by-bilder".
 
Stannade även till vid Helena och Lars.
Där satt vi ute i trädgården och njöt av solen.... kaffe.... och smoothie.
Det var trevligt.
 
Jag var även förbi hos brorsan och dom.
Där satt vi också ute i trädgården och njöt av solen och kaffe.
Det var trevligt!
 
Solen är het, så det blev väl för varmt åt mig emellanåt.
Då var det bara skuggan som gällde för mig tills jag var nedkyld igen.... och sen
var tvungen att gå ut i solen igen för att värma mig.
Och så där fick jag väl hålla på ett antal gånger under hela eftermiddagen.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma.... och inte gjort något speciellt.
 
Om ca en halvtimme kommer guuuuben min hem från ett eftermiddagsskift på verket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0