Startat ett nytt "projekt"......

I fredags började jag med ett "projekt" igen.
Att städa köket inifrån och ut.... och uppifrån ner.
Så då började jag med inifrån och ut..... som i det här fallet innebär att jag
ska tömma varenda skåp och låda i köket och torka ur det och diska all husgeråd....
så om det behövs eller inte.... och sortera bort lite saker.
Och jag gör det jobbigare för mig själv än nödvändigt, jag handdiskar och handtorka allt själv.
Så då förstår ni att det tar TID att fixa ETT skåp.
 
Jag har hunnit ångra mig flera gånger i helgen att jag började med mitt "projekt".
Det är ju så tidsödande göra och rörigt och stökigt blir det i hela köket.
Höll på med mitt "projekt" igår på förmiddagen.... och det blir lite idag med..... här på förmiddagen.
 
Igår på eftermiddagen var jag och Johanna ute i flera timmar och cyklade i det fina vädret.
Vi stannade till lite här och där och tog lite "by-bilder".... ja, i alla fall jag.
Vi stannade även till lite här och där och pratade med folk som vi träffade på.
Vi var även hem till Helena och Lars och njöt av det fina vädret ute i deras
trädgård och fikade och umgicks.
Samma sak gjorde vi hos brorsan och dom.... sen senare... när vi var på väg hem..... vi satt i
deras trädgård och njöt av ett glas kallt vatten och Molly som var på spexhumör.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0