Bjudna på mat.... vilket lyx!........

På förmiddagen donade och städade jag i köket.
Det blev nämligen inget mer gjort igår kväll efter det att jag hade bloggat.
För klockan 19.30 var det en Stefan och Krister fars på TV4, "Livet i Parken", som
jag tittade på.
Jag gillar ju Stefan och Kristers farser, men tyvärr så var inte "Livet i Parken" så bra.
 
Idag, till klockan 12.00 var vi bjudna på mat hemma hos mina föräldrar.
Brorsan med familj var också där.
Vi åt god mat, fikade och umgicks..... och hade det trevligt och roligt.
 
När vi kom hem igen så gick jag lös på köket och gjorde det sista....
Hasse var också med och donade.
 
Sen har vi bara tagit det lugnt.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0