Grått av brandröken.......

 
Ja, brandröken har känts hela dagen.
Men mot kvällningen blev det mindre lukt.... så då vågade vi öppna upp här hemma
för att eventuellt få in lite svalare luft.
Men visst känns brandlukten än.... och inte har det blivit så mycket svalare här inne.
 
När brandröken har luktat som värst, så har jag hållt mig inomhus.
Det har varit rena pinan att behöva vara inne i det varma vädret....när
man även har haft stängt över allt....puuuh.
Men på sena eftermiddagen var jag tvungen att åka och handla lite och sen var jag
och Hasse hem till brorsan och dom på kaffe.
 
När vi skulle hem blev Molly med oss hem för att bada i poolen.
Då hade brandröken lättat lite och det luktade inte lika fränt.
 
Molly och jag badade och plaskade i poolen och det var riktigt skönt i vattnet.
När Lina kom och hämtade hem Molly stannade jag kvar i poolen ett tag till.....
för att det var så jädrans skönt och svalkande.
 
Nu på kvällen har jag och Hasse tittat på en Johan Falk film som visades
på tv:n... och den var väl helt okej.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy så otäckt med bränder. =(

Svar: Ja, jag håller med dig Ejmis.
jagjaana.blogg.se

2014-08-04 @ 13:59:25
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0