Igår......

Vad hände igår då?
 
Ja, jag var och jobbade.
 
Jag var till sjukgymnasten med mina krämpor... och just nu är det min högra höft
som "spökar" och krånglar mest.
Ja, enligt sjukgymnasten så hade jag inflammation i muskler och senor..... på grund av överbelastning.
Sjukgymnasten masserade och knådade min höft....  han sa att det kändes som
en isig grusväg..... det var så knöligt.....
Till sist fick jag även lite laserbehandling i min onda höft.
 
Idag känns det att jag var till sjukgymnasten igår.
Jag har ondare i min höft... och jag har även smärtor på andra/fler ställen vid höftpartiet.
 
Efter sjukgymnasten var jag in på Willys och handlade lite.
Den där gamla gubben, han som sitter utanför Willys och tigger, satt där igår med.
Han försökte pocka på min uppmärksamhet genom att prata på sitt språk och
där i mellan säga ordet "help".
Jag gjorde som dom flesta, gick bara förbi honom utan att ge honom något.
 
Men usch och fy, vad rutten och dålig man känner sig när man ignorerar dessa "tiggare"!
Men det påstås ju att "tiggarna" i Sme´backen och Ludvika tillhör en organiserad liga.
Och då vill jag inte ge dom något..... om dom nu inte är "riktiga tiggare".... om
ni förstår hur jag menar och tänker?......
 
Resten av gårdagen, efter det att jag kom hem från Willys, tillbringade jag min
tid hemma..... med att vara trött och energilös...... och med att inte få något gjort.... suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0