Ingen BB för mig.....

Idag har jag varit TRÖTT!!!
Jag har bara varit hemma och kämpat mot tröttheten....
 
Det har blivit en hel del slötittande på tv:n.... då jag även har slumrat
till några gånger.
 
Jag har även besökt tvättstugan några gånger idag.
För tvätt det finns det alltid.... i alla fall i våran familj.
 
Idag börjar ju Big Brother.... ja, det håller väl på för fullt just nu.
Förr om åren har jag tittat på det, men i år har jag bestämt mig för att inte titta på det.
Jag har inge lust att bli en "slav" framför tv:n.... varje dag och på en viss tid.
För börjar man titta på BB, så måste man av någon anledning fortsätta att titta på alla programmen....
för att se hur saker och ting utvecklar sig.... vem blir favoriten.....vem är osams med vem.....
vem blir bitchen.....vem blir utröstad....osv....osv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0