Liten "fika turné" i värmen......

Dagen idag började ju bra....svalt och "normalt" varmt ute.
Men ju senare dagen led, desto varmare blev det.... och till sist var det för varmt igen....puuuh.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Där blev det kaffe i skuggan, skönt.
Sen blev det en hel del prat om våran Stockholmsresa...... Lina och kidsens
kryssning till Åland.... om värmen....om branden....om allt och inget.
 
Sen på eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna hem till mina föräldrar.
Där blev det fika och en massa prat om våran Stockholmresa..... branden.... om vädret....
och om allt och inget.
 
Kvällen har jag tillbringat här vid datorn.... gjort inläggen om Stockhom som jag
har publicerat idag och som jag ska publicera imorgon.
 
Jag är fortfarande trött och helt slut efter Stockholmsresan....och så verkar
även de andra i familjen också vara.
 
Snart blir det att sova, och jag hoppas verkligen att jag får sova....för det har det ju
också varit dåligt med under hela semestern.
 
Ja, jag är mer trött nu, än när jag gick på semestern..... och det enbart
på grund av värmen/hettan.....
Så det kan vara!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0