Tvättdag......

Idag har vi bara varit hemma.
Tvättmaskinen har fått "jobba", hela dagen.
Tvätt är något man aldrig kommer i fatt med.....suck.
 
På dan kom Helena förbi här och hälsade på en stund.
 
På eftermiddagen var jag, Johanna och Hasse in i vårat förråd och röjde lite.
 
På eftermiddagen kom Lina, Nellie och Molly och hälsade på.
Jag och kidsen plaskade i poolen och efter det blev det fika på altanen.
 
På kvällen kom även Katja förbi här.
Hon och jag plaskade en stund i poolen och sen blev det fika på altanen.
 
För en stund sen tittade jag och Hasse färdig på en film, som gick på tv:n.
Filmen hette "Payback" med Mel Gibson i huvudrollen.
Det var en helt okej film.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0