Julpysslat med söti-pötin Molly......

 
Så är vi framme vid 2:dra advent.
 
Idag har jag bara varit hemma.
På förmiddagen tittade jag och Hasse på skidåkningen.
Det ser ut som om Norge blir den STORA skidnationen i år.... ja, om dom fortsätter
på samma sätt som dom har börjat världscupen med.
 
 
 
Vid lunchtid kom Molly.
Hon frågade mig igår om hon kunde komma idag och julpyssla med mig.
Och det gick ju bra.
 
Vi tog fram pyssellådan som vi köpte på Rusta och sen satte vi igång och pysslade
av glatta livet.
 
 
 
 
 
 
 
Vi pysslade i ca 4 timmar.... då vi lät fantasin skapa fram diverse julpynt.
 
Vi tog en paus och då passade vi på att fika.
Och precis då kom även Nellie och hennes kompis Stina förbi och hälsade på.
Dom fikade också och sen satte dom sig framför tv:n och tittade på något program.
 
Efter det att kidsen åkte hem så har vi bara tagit det lugnt igen....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0