Kall fotosafari......

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi haft en kall dag.
Mitt på dan har det varit ca -15 grader och tidigare ikväll var det ca -18 grader.
Det har även varit soligt ute.
 
Efter lunch fick jag lust att gå ut och fotografera lite "kalla" vinterbilder.
Jag och Hasse tog bilen och åkte till lite olika ställen där jag gick runt och fotograferade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag höll på att förfrysa fingrarna av mig när jag fotade.
Kameran var iskall.... ja, det kändes som att hålla i en isbit....brrr.
Till slut var jag tvungen att sluta att fotografera för fingrarna var som isbitar och värkte av kylan.
Lagomt när jag fått tillbaka lite blodcirkulation i fingrarna så var det dags att fotografera igen....
så fort som möjligt för att hinna ta flera bilder innan fingrarna gav upp igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till sist gav jag upp jakten efter vintriga bilder.
Då hade jag frysit för många gånger om fingrarna och jag började även frysa om tårna....
och jag började även känna av kylan långt inne i kroppen.....brrrr.
 
 
 
 
 
Innan vi åkte hem så stannade vi till hos Marko och Lina och där blev det kaffe.
Mmm... va gott det var med varm kaffe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen resten av dagen har vi varit hemma.
Martin åkte hem till sin pappa på eftermiddagen.
Tidigare ikväll var Johanna till Shell och hyrde film.
Jag, Johanna och Hasse har tittat på filmen " Förr eller senare exploderar jag".
Den var bra och sorlig.... så där jobbigt sorligt.... så att tårarna kom fram på mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0