"Min Lilla Vrå"........

 
 
 
 
 
 
"Min Lilla Vrå" är en webbutik för dig och din trädgård.
 
Texten här nedan är hämtad från deras hemsida:
 
Filosofi
 
Jag tror att alla människor behöver sin egen lilla vrå, någonstans, någon gång, ibland.
En plats att dra sig tillbaka till, få vara för sig själv..... rå om sig själv & må bra i;
Sitt eget hörn i soffan, favoritfålöljen, bastun (som ingen annan i familjen är intresserad av),
eller kanske - som i mitt fall: Trädgården!
(Jag har nog fler vrår, men trädgården är en klar favorit).
Den vill jag inreda! Med vackra växter & vackra ting- och jag vill gäran arbeta
med vackar redskap också.....
 
Välkomna till Min Lilla Vrå!
 
 

Klicka HÄR så kommer du direkt till nätbutiken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0