Nu blir det julstök och sen blir det blå ögon.....

Ännu en stillsam dag.... för min egen del.
Förkylningen känns lite bättre just nu, men så är det väl alltid.... att
på kvällarna känner man sig bättre/friskare.....
 
Som sagt; jag har inte gjort så mycket idag.
På förmiddagen tittade jag på en film som gick på tv:n.
Sen på eftermiddagen kollade jag på skidåkning - världscupen i sprint.
Norge dominerade på både herr- och damsidan.
 
Ja, sen har jag setat här vid datorn och kollat på olika nyhetstidningar....
varit in på facebook och spelat och kollat på statusar.... tittat efter lite julklappar
till brorsans ungar, men jag har ingen aaaaaning om vad jag ska köpa.
Dom har ju redan allt!
 
Jag har kockat här på kvällskvisten.
Idag blev det kokt potatis och laxbitar i ugn med ett "täcke" av creme fraiche,
creme cheese vitlök och olika kryddor.
Och eftersom alla i familjen inte äter fisk och lax, så blev det även stekta
köttbullar i brunsås.
 
Nu ska jag i alla fall gå ner och sätta mig framför tv:n.
På SVT1 börjar idag "Julstök med Lasse Kronér".... som jag hoppas är bra.
Sen kl. 21.00 på SVT1 är det fortsättning på den svenska serien "Blå ögon" som
jag har tittat på från början och som jag tycker är bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0