Så här "dan före".......

Idag vaknade jag i alla fall till den hemska alarmljudet i klockradion.... och
idag behövde jag inte börja dagen med att stressa, mer än vanligt då....
och idag behövde jag inte bli irriterad över en bilborste... och idag kom jag i tid till jobbet.
 
Men min arbetsdag var rätt så lik gårdagens....stressig, rörig och jobbig x 200.
Det gick i ett från det att jag kom till jobbet och tills det att jag lämnade jobbet.
Jag hade så mycket att göra att jag valde att äta frukost och lunchen framför datorn....
 
När jag kom hem från jobbet valde jag att sätta mig i en av fålöljena och
stessa och varva ner mig.... och till sist även somna till ett tag.
 
Medans jag sov i fålöljen var Hasse och Mattias upp till Ludvika.
Fast först var dom förbi med Johanna hos mormor och morfar.
Hennes jultraditioner börjar där idag.... med bland annat julgranspyntning
och övernattning... med mera.
 
Kvällen har varit lugn här hemma.
Jag och Hasse har glott på tv:n och tittat på Kronérs julstök.
Mattias sitter inne i sitt rum och spelar och skypar med kompisar.
 
Snart är det i alla fall natta för mig.... och jag hoppas att vi har får mer snö
under natten så att julaftonen imorgon blir så där härligt vit och fluffig..... och julig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0