Sjuk......

Idag var jag och vände på jobbet.... ja, nästan i alla fall.
Jobbade i ca två timmar, sen var jag tvungen att åka hem.
 
Vaknade i natt av att jag kände mig lite konstig i halsen..... och inte kändes halsen
något bättre i morse när jag vaknade, + att jag hade huvudvärk och var lite snorig... och jag
kände mig lite allmänt vissen.
Men jag åkte och jobbade och hoppades att jag skulle bli att må bättre....
Men så blev det ju inte.
 
Jag har från det att jag kom hem från jobbet och tills nygligen setat/legat i en
av fåtöljerna i vardagsrummet och sovit och vilat.
Känner mig febrig...det hettar i ansiktet.
Huvudvärken är kvar och jag känner fortfarande mig konstig i halsen.
Har även ont i lederna.
Magen ballade även ur tidigare idag.
 
Något som är lite "konstigt" är att jag i vanliga fall måste äta ofta/dag för att
inte bli att må dåligt.... och "slarvar" jag med det så blir jag yrslig, darrig,
illamående med mera.
Men idag har jag knappt ätit något och jag känner mig inte darrig och dålig.... än i alla fall.
Hmmmm....???
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0