Snörvel...host....och snörvel......

Min förkylning har blivit värre igen.... suck.
Men jag var och jobbade igår och tog timme för timme.... och till sist
hade jag gjort mina 6 timmar..... men sen var jag slut.
 
Igår hade vi även luciafirandet på jobbet.
Det var barn från skolan i Ludvika som kom och lussade för oss.
Dom var så duktiga och gulliga!
Sen blev det lussefika.
Själv hoppade jag över både pepparkakan och lussebullen.
 
När jag kom hem från jobbet var det bara sova och vila som gällde för mig.... resten av dagen.
 
Idag verkar det inte heller bli några större aktiviteter för min egen del.....
på grund av förkylningen.... tyvärr.
Jag har ju så mycket som skulle behövas göras.....
 
Hade jag varit kryare hade jag följt med Hasse till Köping.
Han, hans syskon och hans föräldrar åkte dit tidigt imorse för att hjälpa
Hasses morbror att flytta.
Det hade varit trevligt att träffas och umgås med dom alla.
Hasses morbror har jag bara träffat en gång förut.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0