Tandläkarbesöket......

Jag har varit iväg och jobbat idag med.
 
Strax efter kl. 08.00 ringde dom från Folktandvården och sa att dom hade fått ett
återbud och undrade om jag kunde komma på en gång.
Sa som det var, att jag var på jobbet i Ludvika och att det skulle ta mig ca 15-20 minuter
innan jag var där. Frågade även om det bara gällde en slipning eller om jag
skulle få hela tanden fixad.
Och jag hade TUR!!!!
Om jag kom på en gång så skulle tandläkaren hinna att fixa till hela tanden.
 
Klockan 08.30 klev jag in på Folktandvården och klockan 09.45 klev
jag ut igen..... 1280 kronor fattigare.... och med plast på den trasiga delen av tanden....
 
Efter tandläkarbesöket åkte jag tillbaka till jobbet.
Jag hade fullt upp....men idag blev min arbetsdag lite hackad och malen... och
det stressade mig ännu mer.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och varit trött och seg.
Här på kvällskvisten fixade jag och Hasse iordning morgondagens kött....
som strimlades och lades i marinad.
Jag fixade även iordning regnbågsfilér i ugnen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0