Trasig tand......

Idag har vi bara varit hemma.
De enda som har varit utanför dörren är Mattias och Martin.
 
På eftermiddagen kom Marko och Lina förbi här på kaffe och när dom gick
hem tog dom med sig Molly.
 
Martin är kvar. Han ska sova här inatt med.
 
Jag och Hasse har slöat framför tv:n en hel del idag.
Inte för att det har funnits något vettigt att titta på, men för att vi inte har
orkat göra något annat.
 
Tidigare ikväll bet jag av mig en bit ur en tand.
Det är en kindtand/tuggtand med en gammal amalgamfyllning som gick sönder.
Det lossnade en bit på insidan av tanden.
Så nu skaver den trasiga tanden min tunga + att jag är där själv och petar med tungan.
 
På måndag är det bara att ringa till folktandvården och sen om jag får komma
dit så fort som möjligt och laga tanden.
Uscha muscha....det blir nog inte billigt.....suck.
Som om det inte har runnit mycket nog med pengar mellan fingrarna nu i december.....suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0