Chaffis åt Johanna och Hasse......

Idag på förmiddagen, strax före lunch, fick vi storfrämmanden.
Det var Anette och Henke som kom på kaffe!
Jätteroligt och trevligt!
Synd bara att Hasse skulle iväg och jobba ett eftermiddagsskift, så han hann inte
umgås med Anette och Henke så värst länge.
 
Senare på eftermiddagen, mer mot kvällningen, skjutsade jag
Johanna till Borlänge.
Som vanligt så var vi in på Coop Forum och handlade lite innan jag skjutsade
Johanna till internatet.
Usch, det känns fortfarande lite jobbigt när Johanna ska tillbaka till Borlänge,
efter en helg hemma.
 
Idag såg jag en älg efter vägen... när jag nästan var framme i Smedjebacken igen.
Jag blev skiträdd när jag såg något röra sig i mörkret och precis vid vägkanten.
Det jag såg först på älgen var hans vita bakben.
Resten av älgen syntes inte förrens jag kom nära den.
Huvva, vilka stora djur det är!!!
Varnade även mötande trafik genom att blinka med helljusen.
Hoppas bara att dom fattade att sakta in.....
 
Snart ska jag åka ner till verket och hämta hem Hasse.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0