Kort från förr.......

Tidigare idag var vi hem till mina föräldrar.
Jag lånade med mig lite gamla foton som jag har setat med hela kvällen
och scannat över till datorn.
 
Det var länge sen sist jag tittade på gamla kort hos mina föräldrar, så
det var så roligt att titta igenom dom..... ja, en del av dom.
Jag orkade inte titta på alla idag, så jag har en hel del kvar att titta igenom
och scanna över till datorn..... ja, vissa av dom
 
Här kommer några kort från förr.....
 
 
 
Jag och min mamma i Västansjö 1973.
 
 
 
Jag och min kompis (som jag inte vet namnet på) i Trelleborg.
Det är jag som sitter bakpå trehjulingen.
 
 
 
Jag och min pappa i Trelleborg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0