Märklig och konstig sprintfinal i OS........

Idag fick jag och min kollega en ny "rumskompis", så nu är det fullt inne på vårat kontor.
Personligen tycker jag att det hade räckt, gott och väl, med bara två skrivbord
inne vid oss.....av många olika anledningar.
Men, men....i det här fallet så var det skit samma vad jag eller min kollega tyckte.
Företaget sa att det skulle in en till hos oss.....och då är det så....punkt slut!
 
Idag kollade jag och Hasse på OS och på damernas och herrarnas sprintlopp.
Jösses, vad mycket "dramatik" det var i det olika hiten.
Allt från att favoriter "fumlade" bort sig till att åkare ramlade.
Men värst med dramatik innehöll herrarnas final!
Jag har väl aldrig sett något liknande tidigare och jag lär väl aldrig mer få se något liknande!
Vilken märklig och konstig final!!!!
Här kan du läsa om vad det var som hände......
 
Sent på eftermiddagen var jag till Lotta och fick mig en timmes skön och
avslappnande fotvård.
 
Sen har jag bara varit hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0