På IKEA........

Usch och fy, vilket grått och trist väder vi har nu!
Idag har det regnat.
 
Nä, nu vill jag ha sol....så man kanske blir lite piggare?......
 
Jag har varit och jobbat och arbetsdagen gick fort förbi.
 
Efter jobbet var jag hemma tills jag och Hasse skulle skjutsa Johanna till Borlänge.
 
 
 
 
Vi var in på IKEA en snabbis.
Jag skulle dit och köpa lampan som var slut förra gången jag var dit.....och idag
fanns den på hyllan..... och jag blev några hundralappar fattigare......
 
 
 
 
Så här skulle jag vilja ha det ute på våran altan.....ja, eller något liknande.
Fint och mysigt va?!?
 
Efter IKEA var jag in på Apoteket som finns vid Norra Backa.
Det var dags för mig att fylla på mitt vitamin-förråd..
 
 
 
 
Sen var vi in på Coop.
Johanna skulle fylla på sitt matförråd på internatet och jag passade på att
handla lite bröd, frukt och proteinrika mellanmål....typ Skyr, Kesella och proteindrinkar.
 
När vi åkte hem mot Sme´backen, så såg vi en älg efter vägen.
Hmmm....ibland kan det går några år innan man råkar få syn på en älg, men nu i år
har jag redan sett flera stycken.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0