Blivande kollegor åt mig........

Äntligen fungerade datorn som den skulle.... på jobbet.
Jag hann med att jobba med lönerna och montera lite.
 
Efter lunchen åkte jag hem till brorsan och dom.
Jag skulle vara barnvakt åt Nellie och Molly.....för både Lina och Marko jobbade/skulle jobba.
 
Jag erbjöd Lina att skjutsa henne till jobbet så att hon slapp stressa och kunde
vara kvar hemma ett tag till.....och dricka kaffe med mig.
 
 
 
 
När jag skulle skjutsa Lina till Ludvika, så var det bara Molly som följde med mig.
Nellie var kvar hemma med sin kompis.
 
När vi ändå var i Ludvika så frågade jag Molly om hon ville se vart jag jobbade.
Och det ville hon.
Så vi åkte till mitt jobb och gick runt och tittade på olika kontor....verkstaden....
matsalen....osv.
Molly skulle fråga sin kompis Linnea om dom skulle jobba på mitt jobb sen när
dom blir vuxna....hahhahaaa.
Molly var redan lite fundersam och bekymrad över var hon och Linnea skulle sitta....
för det fanns ju inga lediga kontor.
Hahhahaaa.....gullunge!
 
Efter Ludvika åkte vi hem till brorsan och dom.
Där blev det sen lite pyssel.
Jag och Molly ritade och dekorerade det vi hade ritat med glitter och paljetter.
 
Sen strax efter kl. 17.00 kom kidsens morfar och avlöste mig.
Då skulle han vara barnvakt de sista timmarna tills brorsan kom hem från jobbet.
 
Resten av kvällen har jag varit hemma.
Jag och Hasse tittade på "Nybyggarna".
Efter det kom Helena förbi här och lånade med sig Hasses badmintonracket.....och
samtidigt passade hon på att umgås lite med oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0