Dukatbord.se..........

 Välkommen till oss, Belinda och Caroline, på Dukatbord.se.
Vi säljer, via internet, högkvalitativa designprodukter av välkända varumärken
 för köket och det dukade bordet.
Vi arbetar bland annat med produkter från Rörstrand, Iittala, Gense, Gustavsberg, Höganäs Keramik,
Rosti Mepal, Skeppshult, Sagaform, Orrefors, Kosta Boda och Eva Solo.
Av de flesta varumärken erbjuder vi ett komplett sortiment.
 
Texten här ovan har jag kopierat från dukatbords websida.
 
För att komma till butiken, klicka här.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana.
Det var ett tag sedan jag var in hos dig :(
Du har gjort en op ser jag, har en kompis som gjort det också. Lycka till :)
Du har haft en fin jul och nyår ser jag på alla fina bilder!! God fortsättning/ mia

Svar: Tack Mia!Ja, jag har haft en bra jul och nyår....trots snöbristen :)
Got fortsättning till dig/er med!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-01-05 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0