Ful-snygg katt........

Idag på jobbet möblerade jag och Anki om på kontoret.
Ja, vi fick ju hjälp med att flytta runt på de tunga möblerna.
Jag flyttade mitt skrivbord till en fönsterplats.... och till en annan hörna av rummet.
 
Efter jobbet hade jag svårt att hålla mig vaken, så jag somnade på soffan.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Johanna till.......
 
 
 
 
..... Röda Korsets seconhandbutik och till Loppiset Karusellen.
Men på Karusellen hann vi inte titta så mycket, för dom stängde igen kl. 17.00 och
vi kom dit ca 10 minuter före stängningen.
 
 
 
 
Vi båda köpte lite diverse saker.
Jag köpte 2 st böcker till Mattias och sen dessa två prydnader.
Katten var så ful-snygg så jag var bara tvungen att köpa den.....
 
Innan vi åkte hem var vi in på Konsum och handlade.
 
Senare hämtade jag en snöig, blöt och frysen Mattias från slalombacken.
Han var där uppe idag med och åkte bob i flera timmar.
 
Snart ska jag gå ner och titta på "Nybyggarna".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0