Idag......

Idag jobbade jag knappt tre timmar, sen åkte jag hem.
Hade lite ont i magen och kände mig lite illamående.
Vet ej om det var päronet, som jag åt på frukostrasten, som orsakde mitt mående
eller om det var något helt annat????
 
Jag har även varit trött idag....inget ovanligt just nu......
De första timmarna efter det att jag kom hem från jobbet tillbringade jag
på soffan, framför tv:n, halvt slumrande.
 
Piggnade till lite när min mamma kom förbi här.
 
Senare, mot kvällningen, var jag förbi hemma hos brorsan och dom.
Hela familjen var hemma och samlade idag.
Trevligt!!!
 
Jag fick inte bara kaffe hos brorsan och dom.
Lina bjöd mig även på spagetti och köttfärsås.
Gott....och lyxigt att få maten kockad och serverad!
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma......framför datorn.
Mattias är hemma, men honom ser jag inte så mycket av.....han sitter
inne på sitt rum och spelar på datorn,,,,,...med kompisar.
Hasse är på verket och gör ett eftermiddagsskift och kommer hem vid 21-tiden.
 
Idag har jag äntligen fått en tid, till nästa vecka, på vårdcentralen för provtagning....
för att kolla upp om jag har någon vitam- och/eller mineralbrist.
Jag fick även en tid till en sköterska för att ta min första B12-spruta.
Så förhoppningsvis ordnar det upp sig med min trötthet........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0