Johanna på shoppinghumör.......

Johanna kom vid 10-tiden till mitt jobb.
Hon skulle vänta tills jag slutade att jobba, för sen skulle vi göra lite olika ärenden i stan.
 
Vi började med att besöka loppiset som finns brevid mitt jobb.
Där fyndade både jag och Johanna lite saker.
Sen åkte vi vidare till Pingstkyrkans seconhand.
Där fyndade jag noll och Johanna köpte något litet.
 
Sen var Johanna in på Åhlens och köpte lite nytt smink.
Efter det var vi in på Systembolaget....där Johanna handlade lite gott åt sig själv.
Själv gick jag ut tomhänt.
 
Innan vi åkte hem var Johanna in på Hema och köpte lite handarbeten till sig själv.
 
När vi kom hem hade jag ett meddelande från Molly att jag skulle ringa upp henne.
Sagt och gjort!
 
Molly ville komma och sova över hos oss....och det fick hon väl.
Så på eftermiddagen kom hon med sin packning.
 
Vi, jag, Johanna och Molly, har nyss tittat på "Ice Age 4".... och Molly har dansat för oss.
Snart, klockan 21.00, ska jag titta på "Skavlan".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0