Klockan 20.00.........

Usch! Idag har jag varit jättetrött.
Jag höll på att somna till, framför datorn, på jobbet idag.
Det var länge sen sist som jag var så trött.
 
När jag kom hem så dröjde det inte länge förrens jag somnade
på soffan, sittandes, framför tv:n.
 
Min mamma var förbi här på eftermiddagen....en snabb vända.
 
Mot kvällningen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Kaffe, prat och lite gosning med Sixten blev det.
 
Klockan 20.00 satt jag framför tv:n igen.....och den här gången höll jag mig vaken.
Jag tittade på "Nybyggarna".
Det var roligt att se att fyra av förra årets deltagare var drogfria fortfarande....och
att tre av dom bodde kvar i ladan som dom byggde om till deras hem.
 
Det enda "tråkiga" med "Nybyggarna" är att jag missar "Antikrundan"....båda
programmen visas klockan 20.00 på torsdagar.
Åh, det är så typiskt!
Ja, ja...."Antikrundan" får jag försöka att titta reprisen på eller så tittar
jag på den via datorn......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0