Lite för stora.......

Huvva, vad det blåser ute!!!
Det viner och tjuter ordentligt.....emellanåt.
 
På eftermiddagen skjutsade jag Johanna till Borlänge.
Innan jag skjutsade henne till internatet, så var vi till Coop Forum och handlade lite.
 
Ja, sen har jag bara varit hemma.
 
Idag satt jag på mig min ullkappa.... eftersom det var -11 grader ute.
Men jag kände mig inte riktigt bekväm i den.....för den har blivit lite för stor.
Men, men.....det får gå ändå....den här vintern..... tror jag.
Jag tycker det är så onödigt att köpa en mindre jacka för någon månad....
även om den är på rean.
För har jag tur så måste jag ha en ännu mindre vinterjacka nästa vinter....och då
är det bättre att köpa en då.
 
Men idag köpte jag i alla fall några nya trosor..... i mindre storlek.
Många av mina nuvarande trosor har blivit för stora och dom åker bara ner hela tiden....
så fort jag rör mig.
 
Annars försöker jag klara mig på de kläder jag har....så länge som möjligt.....
även om vissa börjar att bli lite för stora......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0