Min sömn.....blåst och snö.....Borlänge.....handlat.....Kesella Hallon.....

Usch och fy, vad jag var trött imorse.
Nätterna går alldeles för fort.....
Och jag vaknar flera gånger på nätterna.....är det inte för att jag måste gå på toa....så är det
för att jag fryser.....och sen vaknar jag av att jag svettas.....och efter ett tag så fryser jag igen....
och sen svettas jag....och så där håller det på hela natten.
Vaknar även några gånger per natt av smärta och av att jag domnar bort i händerna.
 
På jobbet var det si och så....av olika anledningar.
Men arbetsdagen gick väldigt fort fram.
 
Idag har det blåst och snöat.....brrrrr....det har varit riktigt ruggigt ute.
 
 
 
 
På eftermiddagen åkte vi alla i familjen till Borlänge.
Johanna skulle tillbaka till skolan.
Mattias skulle in på Elgiganten och köpa en dataskärm för en del av hans julklappspengar.
Hasse var chaufför och jag var bara med.
 
Medans Mattias och Hasse var till Elgiganten, så var jag och Johanna till Coop.
Vi båda skulle handla lite mat.
 
 
 
 
Den här hamnade också i min kundvagn och fick följa med mig hem.
 
 
 
 
Jag köpte även dessa två tidningar.
Det är inga tidningar jag brukar köpa.....ja, jag köper nästan aldrig några tidningar....
men idag kände jag för att köpa lite läsbart.
 
 
 
 
Sen köpte jag lite mellanmål till mig.
Det är ju så gott med nötter!!!
 
Jag måste försöka variera mig lite mer vad det gäller mina mål.
Helst äter jag ju Kesella Hallon till alla målen....om jag känner för det.... men jag
försöker att äta mer vanlig mat till lunch och middag......och när jag jobbar blir det
oftast en banan till mellanmål......men ändå så blir det flera Kesella per dag.....oftast....
Få se vad dietisten säger och tycker om det på onsdag när jag ska dit????
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0