Vinterbilder och fyndjakt......

På jobbet var det rätt så lugnt idag......både jobbmässigt och med folk.
Det var många som var lediga eller sjuka.
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Borlänge för att hämta Johanna.
Efter vägen stannade vi till två gånger så att jag fick ta lite vinterbilder.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi hade hämtat upp Johanna på internatet, var vi till ett loppis......
 
 
 
 

..... Bazaren.
Det var första gången som jag var dit.
Jag fyndade ingenting, men Johanna hittade en hel del retrogrejer.
 
Efter Bazaren var vi till "Ta till vara" (seconhandbutik).
Där fyndade även jag lite.....och Johanna.
Vi köpte en oval fotoram.... fyra blomkrukor.....gamla kaffekoppar med fat (6 st av varje).
Summa summarium blev 35:-.
Billigt!
 
Vi var även till "Sussie skattkista" och Emmaus"....loppis/seconhand....men båda
ställerna var stängda.
Så då åkte vi till Coop Forum och handlade mat och därefter åkte vi hem.
 
Sen har vi bara varit  hemma.
Mattias däremot har varit till Ludvika badhus med kompisar..... i flera timmar.....
ja, sen dom slutade skolan.
Just nu är Johanna iväg och hämtar hem dom.
 
Själv ska jag gå ner och sätta mig framför tv:n och titta på "Skavlan".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja visst är vintern vacker.

Svar: Hej Ejmis!
Ja, vintern är vacker när den täcker allt i naturen med sitt fina, vita pudersnö :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-01-22 @ 03:21:59
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0