Från Beck till dopp i poolen.......

Jag och Hasse har nyss tittat färdigt på en Beck film,
som gick på TV4. Den var bra.
Det tråkiga med att tiitta på film på TV4, på kvällarna, är dels reklamen och
sen nyheter och väder som ska visas mitt i allt.
 
Jaha, vad har vi gjort idag då ?
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse upp till mina föräldrar
och hälsade på.
Där blev det fika, lite data-support och en hel del prat.
 
Sen när vi var hemma igen kom morsan och farsan hem till oss.
Dom skulle plocka en del av våra röda vinbär.
Jag och Hasse hjälpte till att plocka.
 
Sen senare på eftermiddagen kom brorsan, Lina, Nellie och Molly förbi här.
Kidsen ville bada i poolen.
 
Mot kvällningen var jag och Johanna ner till Ica och handlade.
Efter det blev det ett kvällsdopp i poolen för mig och Johanna.
Guuud så skööönt det va!
 
Och nu är det natti för min del!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0