Moped, frissan och nattgäst........

Igår hann jag inte blogga.... jag hade fullt upp här hemma på kvällen.
 
Men gårdagen började lugnt här hemma.... i hettan...puuuh.
 
Mattias och Hasse åkte till Gävle igår på morgonen.
Dom var dit och köpte en moped åt Mattias, från en privatperson.
 
När Hasse och Mattias kom hem på eftermiddagen, stog två kompisar och
väntade på honom, med sina mopeder.
Sen drog dom iväg och badade.
Ja, Mattias var ute till sent på kvällen.... med kompisar och deras moppar.
 
Själv åkte jag till frissan på eftermiddagen.
Det var dags att färga och klippa håret.
 
När jag kom hem hade vi Molly hemma.... och i poolen.
Hon skulle även sova över hos oss.
Jag gjorde Molly sällskap i poolen och det var så skönt.
 
Senare på kvällen var det dags för filmtajm.... med snacks och Ice Age 4.
Efter det blev det dans och musik.... ute på altanen.....av Molly.
Hon agerade även som en sorts "programledare" mellan uppträdandet.
 
Ja, klockan var närmare midnatt innan "Mollan" säckade ihop och ville sova....och
då var faster redan trött för länge sen..... hahahhaaaa.
 
Som sagt; det går i ett när Molly är nattgäst hemma hos oss.
:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0