Tråkigt inlägg......

Hade ännu en dålig dag igår...... vad det gäller jobbet, stressen,
orken, tröttheten, livskvalitén....osv.....osv.
 
Som det är just nu..... och ha varit ett tag nu.... så räcker jag inte till både till
jobbet och till hemmet/fritiden.
Så jävla tråkigt!!!
 
Jag kör slut på mig själv på jobbet och min fritid, familj och mitt hem får ta "smällen".
Jag orkar oftast inte göra ett skit efter en hel arbetsdag..... även om jag skulle vilja det....
och även om jag skulle behöva det.
Orken, lusten, och kraften finns inte där.... tyvärr!
 
Usch och fy, vilka tråkiga inlägg det blir nuförtiden.... men det är ju så här det ser ut.... just nu....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0