Kallt och rörigt på jobbet.......

Brrr... idag har det varit kallt!
På jobbet frös jag så jag var tvungen att sätta på mig en fleecejacka för
att inte frysa ihjäl....brrrr.
Och jag brukar INTE frysa i första taget på sommaren!!!
 
På jobbet var det precis så jävla virrigt, rörigt och oordning
som det har varit nu ett längre tag.... enligt mig i alla fall.
Det är så jävla rörigt så jag känner att jag snart ger upp.... att jag helt
enkelt skiter i allt....... för hur jag än försöker ordna upp saker och ting i röran, så
möter jag på hinder hela jävla tiden..... inget vet något.... fast någon borde egentligen veta något....suck.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma.
Jag har varit så trött och slut.
 
Molly var hit en vända, men jag orkade inte aktivera henne...
Så då blev det att vi satt och tittade på tv:n.... och pratade lite.....och jag slumrade till lite då och då.
Johanna kom hem precis när Molly skulle hem, så Molly blev lite så besviken.
För hon satt och väntade på att Johanna skulle komma hem och "leka" med henne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0