Kallt....både inne och ute.......

Ännu en kall och regnig dag.
Och ännu en kall dag på jobbet.
Japp, det är kallt inne!
Sen förra veckan har vi fryst inne på kontoret... ja, överallt i byggnaden.
Av någon anledning är värmen inte på.
Jag som inte brukar frysa i första taget, har fryst hela dagarna.
Jag har varit tvungen att ha på mig en jacka för att inte bli helt stelfrusen på jobbet.
Och ändå har det varit kallt åt mig.
Helt jävla otroligt!!!!
 
Arbetsdagarna är fortfarande väldigt kaotiska.... för min del.
Och nu när det är månadsskifte, så det innebär det extra mycket jobb.
Och mitt i allt detta fick jag även mer jobb.
Hon som gör lönerna för personalen på industrisidan, var sjuk idag och då
fick jag hoppa in som ersättare för henne.
 
Efter jobbet var jag hemma en stund.
Sen mot kvällningen var jag hem till brorsan och dom och var barnvakt ett tag.
Och nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och sova.... så gott det går....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0