Min dag igår.......

Igår kväll var jag för trött att blogga om min dag.
Så jag skriver om gårdagen nu istället.....
 
 
På förmiddagen var jag och Helena till gymmet.
När vi hade gymmat färdig tog vi kaffe och satte oss i soffhörnan
och umgicks med folk.... och hade det trevligt.
 
När jag kom hem var mina föräldrar hemma hos oss.
Molly hade även åkt hem, efter det att hon och Johanna först hade
varit till Ludivka och shoppat.
 
Eftersom lunchen blev lite sen och jag hade missat min måltid med över
en timme, så gjorde vi det enkelt och lätt för oss.... vi beställde hem kinamat.
Jag åt wokad kyckling med grönsaker och cashewnötter och lite ris.
Mmmm... gott!
 
Senare på eftermiddagen åkte jag och Hasse till Borlänge och köpte
en 50 års present (försenad) till Henke.
Sen åkte vi till Säters camping och grattade Henke.
 
 
 
 
Där hade det hänt en heeel del sen sist vi var dit.
Dom hade gjort en uteterass/altan.
Den var jättefin och mysig!
Helt klart den mysigaste och finaste placet på hela campingen! :)
 
 
 
 
Vi blev även bjudna på grillat.... mmmm sååå gott....och samtidigt fick vi se Henkes
nya grill, som var en 50 års present av hans nära och kära.
 
Vi var fleeera timmar hos Anette och Henke igår.
Och som vanligt så bara flyyyyyger timmarna förbi.
Vi hade det jätte roligt och trevligt!
Mycket skratt blev det också, som vanligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0