Kaffe och en massa prat......

Igår var det snö.... och idag är det regn.
Så då hoppas jag på att det blir sol imorgon!
 
Imorse när jag vaknade kände jag mig inte så där värst pigg.
Men efter några timmar började jag känna mig lite piggare.
Så då bestämde jag mig för att åka och jobba.
Så idag jobbade jag eftermiddag..... mellan kl. 12-00 - 16.00.
Det kändes lite ovant.... både för mig..... och mina arbetskamrater som blev
lite fundersamma och ställda över att ag var där på eftermiddagen.
Ibland behövs det så lite för att förvirra sig själv och andra.... hahahhhaa.
 
När jag kom hem från jobbet fick vi besök av Lars och Helena.
Det blev kaffe och en massa prat.....allt ifrån kryssningar till gym.
 
På kvällen var jag och Hasse ner på Konsum och handlade.
Sen åkte vi förbi hos brorsan och dom.
Där blev det kaffe och en massa prat..... allt ifrån Minecraft till flygplanet som
hela världen letar efter och funderar över.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0