Mat åt mig......

Trötter som jag är så tog jag mig en sovmorgon idag..... så jag missade
de tre första timmarna på Vasaloppet..... men jag hann se tillräckligt ändå....
 
Eftermiddagen har vi barat tillbringat här hemma....genom att slöa framför
tv:n eller datorn.
 
Mot kvällningen skjutsade jag och Hasse Johanna till Borlänge.
Sportlovet gick fort.
 
Johanna skulle handla lite mat, så då passade även jag på att handla lite....
 
 
 
 
....... "mat" åt mig.
Jag bara äääälskar Kesella hallon och Skyr!
Jag skulle kunna leva på bara Kesella och Skyr.....
 
 
 
 
Ibland kan jag bli lite sugen på något "gott".
Jag har ju alltid älskat choklad....ljus choklad.
Men för tillfället kan jag inte äta ljus choklad, jag blir att må illa av det.
Så då provar jag lite olika mörk choklad.....och den här gången blev det dessa två sorterna.
 
Meeeen, jag gillar inte mörk choklad.....har lite svårt för det.
Så hittills har jag inte hittat någon god mörk choklad.
Smakade på dessa två, men nä, ingen vidare......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0