Mollys nya cykel.......

 
Usch och fy!
På jobbet är det väldigt rörigt....med allt och inget!
Och där det brister mest på, just nu, är informationen..... den är dålig, usel, bristfällig, noll,
felaktig, olika, rörig, förvirrande.... ja, den är under all kritik!
 
Inatt har jag sovit jättedåligt.
Jag hade ont i kroppen och jag var stel.
Det var ingen träningsvärk utan ren värk och smärta.
Däremot har jag idag känt av träningsvärk....på vissa ställen av kroppen.
Få se hur det är imorgon?
"Dom" säger ju att träningsvärken är som värst den andra dagen????
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom.
Där bjöd Lina mig på kaffe.
Medans jag sörplade i mig kaffe och pratade med Lina, så cyklade brorsan
och Molly iväg till Claessons cyklar.
Dom skulle bara dit och titta om det fanns någon större cykel åt Mollly.
Och det gjorde det, för när dom kom hem igen så ville Molly att jag och Lina
skulle komma ut och titta på en sak.
 
 
 
 
Vi skulle titta på henne nya, rosa cykel.
Sen skulle vi titta när hon cyklade på den.
Molly sa även åt mig att ta kort på henne när hon cyklade och lägga
ut det på min blogg :)
 
 
 
 
 
 
 
Oj, oj, oj....vad Molly var stolt och glad över hennes nya cykel....som ju
även hade växlar!
 
Hon ville ej gå in när hennes föräldrar ville det, utan hon ville cykla
på skolgården..... med hennes nya cykel.
Så jag följde med henne dit en stund.
Hon är jätte, jätteduktig på att cykla och växla!
 
 
När Lina och Molly skulle cykla till affären, åkte jag hem.
Väl hemma började jag att göra nystan av härvorna jag köpte igår.
Tre härvor är klara....men desto fler har jag kvar.... puuuh.
 
Idag kl. 21,00 är det ju sista avsnittet om Glada Hudik-gänget.
Det måste jag bara se....hur trött jag än är.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0