Vinter igen.......

Imorse när jag vaknade till väckarklockan, kände jag på en gång
att det blir nog ingen arbetsdag för min del.
Och mycket riktigt!
Jag kände mig så matt och orkelös.... mina armar kändes som spagetti....och
resten av kroppen var som ett tomt skal..... tömd på energi.
 
Jag har vilat och sovit hela förmiddagen och halva eftermiddagen.
 
Senare på eftermiddagen fick vi besök av Helena.
 
Klockan 16.30 hade jag en tid för fotvård, som jag var iväg på.... trots att
jag är matt och orkeslös.
Men det kändes skönt.
 
Mindre skönt var det när jag skulle iväg till fotvården......
 
 
 
 
...... det snöade och blåste ute..... brrrrr.
 
Det har i princip snöat hela dagen idag..... och vi har fått vinter igen.... för tillfället.
Såååå onöööödigt!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0