Avundsjuk och hatisk........

Herrejössesamandusihimmelen!!!!!
Vad varmt och kvaft vi har haft idag!!!
Ushca-muscha!
 
Jag har varit helt slut och även mått dåligt.
Jag har inte orkat gjort ett skit idag, och det det känns väl inte helt okej.
 
Hasse var ute på sjön idag och han tog även årets första dopp!
Åååh, vad avundsjuk jag är på honom!!!
Jag vill ju också bada!!!!!
Men, men.... ibland styr man inte över sitt eget öde.... och då får man bara
vackert anpassa sig efter det.... oavsett om man vill det eller inte......
 
På eftermiddagen fick vi ett åskoväder.... med mycket regn.
Ovädret höll på i någon timme.
Fan vad jag hatar åskan!!!!
 
Det enda posistiva med åskovädret var väl att det blev lite friskare och svalare i luften.
Nu gäller det bara att vädra ut all värme här inifrån......och hoppas
på att det blir lite svalare här inne.... så att man kan sova inatt.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0