Brist på B12?.........

Trött idag med.....
Men nu börjar jag fundera på om det kan vara dags för mig att
ta min B12 spruta..... att det är därför jag är så trött igen?
Ska ringa sjukvården på måndag....
 
Idag på eftermiddagen somnade jag på soffan.... för att jag är så jävla trött.
Tråkigt, men sant!
 
Senare på eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Hasse var iväg och fiskade med en kompis.
 
Hos brorsan och dom blev det fika, skratt och en massa prat.
Sen när vi skulle åka till Konsum och hem, så fick vi med oss Molly.
Hon ska även sova över här.
 
Tidigare ikväll var Helena förbi här.
Hon och jag kom överens om att vi skulle till gymmet imorgon förmiddag
och köra ett träningspass.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0