Fullt upp från 05.30 till 21.20 ...........

Igår gick det i ett.....från det att jag vaknade till det att jag gick och la mig.
 
Jag var och jobbade till strax före lunch.
Efter det tog jag ledig för jag skulle iväg på ett "uppdrag" på eftermiddagen.
 
När "uppdraget" var avklarat var jag till Ica och hämtade ut ett paket åt Johanna
och jag passade även på att handla lite från bland annat charken.
Efter Ica var jag till Konsum och hämtade ut ett paket åt Johanna och jag passade
även på att handla lite på Konsum.... bland annat jordgubbar och vanilj Kesella.
 
Hem med varorna och sen hem till mina föräldrar på kaffe + att jag hade
med mig jordgubbarna och Kesellan dit.
Mmmm.... jordgubbarna var söta och goda, trots att dom inte var svenska.
Och det var inte alls så tokigt att äta vanilj Kesella till jordgubbarna.
 
När jag umgåtts färdigt med mina föräldrar var jag hem en vända för att
bland annat äta lite.
Sen var det bara att bege sig till vävningen..... och där var det som vanligt både
trevlig och roligt.... och de tre timmarna gick alldeles för fort förbi.
 
När jag kom hem kl. 21.00 åt jag en Kesella, som var min sista måltid för dagen.
Efter det stöp jag i sängen....
 
Men tyvärr var inte natten så där jättegod.
Jag sov dåligt av många olika anledningar.... och när väckarklockan ringde
i morse, så kändes det motigt och jobbigt att behöva kliva upp ur sängen....
ja, mer än vanligt och normalt......
 
Och min morgonen har fortsatt i samma anda..... allt känns jobbigt och motigt....
jag är trött och slut..... och huvudvärk har jag fått "på köpet".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0