Härliga Barken.......

Igår förmiddag var jag och Helena till gymmet och körde
ett varsitt pass....puuuh....det var svettigt.
 
Efter gymmet var jag hem och duschade och åt, sen var jag
och Hasse ner på Konsum och handlade matsäck.
 
Efter det åkte vi ner till Såghamn.
Vi skulle med Helena och Lars ut på sjön, med Lars båt.
Våran egen båt har vi inte sjösatt ännu......
 
Vi var ute på sjön till kväller och det var så skönt.... och vi hade det jätte trevligt....
även om det blåste hela dagen... men det var inget som störde mig.
Jag tycker om när det blåser lite.... bara vindarna inte är kalla.
 
Först var vi till "Persson-bryggan" på Ulvön.
Men som sagt, det blåste en aning och till sist åkte vi till
Gladtjärn och hoppades på att det ev. skulle blåsa lite mindre där.... och
det gjorde det.
 
Vi var till en brygga som jag aldrig har varit till förut.
Det var ett fint ställe, med en grillplats uppe på en klippa.
 
När vi väl kom hem igen, så kändes det att jag hade varit ute hela dagen.
Den friska sjöluften och solen hade tagit musten ur mig.
Jag försökte titta på en film på kvällen, men nej, det gick inte.
Jag slumrade till hela tiden.... så då var det bara att gå och lägga sig för natta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0